Asociatia Macedonenilor din România, cu sediul ȋn Bucuresti, str. Thomas Masaryk nr. 29, sector 2, in calitate de achizitor, lanseaza prezenta Solicitare de oferte de pret intentionând sa achizitioneze prin cumparare directa:

1. Denumirea achizitiei: ,, Achizitie autoturism’’  

2. Descrierea achizitiei: Cod de clasificare CPV: 341100000-1 – Autoturisme

Achizitie autoturism 8 locuri, conform Caiet de sarcini. 

Cerintele minime privind caracteristicile tehnice si dotarile autoturismului care se doreste a fi achizitionat sunt prezentate ȋn Caietul de sarcini anexat.

Intreaga Documentatie de atribuire aferenta achizitiei directe, respectiv Caietul de sarcini, Formularele, sunt anexate prezentei Invitatii de participare.

4. Adresa la care trebuie depusa oferta:

Operatorii economici interesati vor depune formularul de oferta fizic la sediul Asociatiei Macedonenilor din România, str. Thomas Masaryk nr. 29, Bucuresti, sector 2, ȋntr-un plic ȋnchis corespunzator, marcat cu adresa autoritatii contractante si denumirea achizitiei sau electronic pe adresa de e-mail: contact@asociatia-macedonenilor.ro

5. Criterii de atribuire: 

Va fi selectata oferta de achizitie a contractului de furnizare Autoturism care indeplineste toate cerintele si specificatiile tehnice solicitate prin prezenta si care are pretul total cel mai scazut in Lei fara TVA total operatiuni solicitate prin Caietul de sarcini si care va fi publicat in catalogul electronic din SEAP.

6. Conditii de participare 

Ofertantii vor face dovada capacitatii de exercitare a activitatii profesionale, respectiv ca au autorizat un cod CAEN corespondent al obiectului contractului, prin prezentarea unui Certificat ONRC actual, a respectarii dispozitiilor art. 51 alin. (2) privind oligaţiile relevante din domeniile mediului, social şi al relaţiilor de muncă, a neincadrarii in prevederile art. 58-60 din Legea nr. 98/2016 privind conflictul de interese, precum si a neincadrarii in motivele de excludere prevazute la art. 164, 165, 167 din lege.

Invitatiei de participare i se vor atasa modelele de formulare ce reprezinta declaratii pe proprie raspundere in acest sens.

7. Modul de finalizare a achizitiei directe: 

Ofertantul declarat câstigator va publica oferta ȋn catalogul electronic SEAP si achizitia produsului prevazut mai sus va fi facuta exclusiv prin catalogul electronic SEAP si va fi finalizata cu un contract de furnizare. Oferta va cuprinde toate elementele care intra in formarea pretului final. 

8. Oferta financiara: 

Pretul trebuie exprimat ȋn moneda nationala (RON) cu si fara TVA, si va include toate costurile ofertantului, directe si indirecte, legate de furnizarea produsului care face obiectul prezentei achizitii. Pretul total oferit pentru indeplinirea obligatiilor contractuale va ramâne neschimbat, nu poate fi modificat pe toatǎ perioada derularii Contractului sau comenzii.

9. Modul de plata: 

Plata pretului se va efectua numai dupa semnarea procesului-verbal de receptie a vehiculului. Plata va fi efectuata in lei prin O.P. in baza facturii transmise de furnizor, primita si acceptata de Asociatia Macedonenilor din România si ȋn contul indicat, ȋn conformitate cu prevederile contractului ȋncheiat ȋntre parti. 

In situatia in care factura este primita anterior sau la data receptiei, plata se va efectua in termen de maxim 30 de zile de la data semnarii procesului-verbal de receptie a produsului. 

10. Durata contractului: dupa furnizarea produsului si efectuarea receptiei finale.

11. Informatii suplimentare: 

Invitatia de participare, caietul de sarcini si anexa, pot fi vizualizate si pe pagina de internet a Asociatiei Macedonenilor din România la adresa https://asociatia-macedonenilor.ro .

Informatii pot fi solicitate la sediul societatii, la adresa de e-mail: contact@asociatia-macedonenilor.rosau la telefon 0739 887 329.